вівторок, 17 березня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія.

В цьому модулі ми розглядали, як учні можуть спрямувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Звернули увагу, які завдання можна давати учням з особливими навчальними потребами. Зрозуміло, що завдання для учнів мають бути посильними та такими, що будуть сприяти їх самовдосконаленню. Ніколи не готувала завдань для візуалів, з робочою лівою півкулею і т.д. Спробую. 
Метод проектів, як ніякий інший, на мою думку, надає надзвичайні можливості диференціації навчальної діяльності учнів, використання їх природніх задатків, дає змогу розвивати потенціал учня, виховувати, формувати конкурентноспроможну особистість, що наразі і є головним завданням сучасної школи.
Метод проектів є такою собі "чарівною паличкою" в руках вмілого педагога, якщо він зуміє нею правильно скористатися, то "чарівна паличка" творитиме дива. 


Немає коментарів:

Дописати коментар