четвер, 5 березня 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Під час роботи з Модулем 4 ми ознайомилися зі стратегіями оцінювання та прикладами інструментів оцінювання учнів на різних етапах роботи над проектом. Склали таблиці оцінювання, що дозволило чіткіше уявити хід майбутнього проекту. На цьому моменті у мене виникли труднощі із вибором практичної задачі, для висвітлення її у презентації, так, щоб це було вмотивовано для учнів, було близько для них і зрозуміло і водночас вдалим прикладом щодо подальшого розгляду (так званої "червоної нитки") протягом проекту.

1 коментар:

  1. Доброго дня, пані Ірина. Які інструменти оцінювання ви будете використовувати на кожному етапі роботи над проектом і яке значення для оцінювання має прикладна задача? Успіхів.

    ВідповістиВидалити