вівторок, 17 березня 2015 р.

Модуль 8. Рефлексія.


   Оцінювання знань на уроці та оцінювання роботи учнів під час роботи над проектом - різні речі.

Оцінювання в проекті і є формуюче оцінювання. Адже оцінюючи здатність аналізувати, систематизувати, робити висновки, презентувати власні результати роботи, ми даємо поштовх до саморозвитку учня, формуємо конкурентноспроможну особистіть, що і основним завданням сучаної школи. Це і є оцінювання, зосереджене на потребах учнів.
Мені дуже сподобалася робота з бібліотекою, на сайті .Інтел, в якій величезна кількість різноманітних форм і типів оцінювання. Спочатку хотілося застосувати в проекті багато із них, але в подальшій детальнішій роботі частина відпала, залишилися тільки самі вдалі для даного проекту. 
    З власного досвіду знаю, що самооцінювання є надзвичайно важливим видом оцінювання діяльногсті учнів як на уроці, так і в проекті. Тому на самооцінювання та взаємооцінювання звернула особливу увагу, розглядаючи приклади з бібліотки. Так, бібілотека, то супер!!! Залишається підлашувати обрані форми до свого проекту та учнів. 



Немає коментарів:

Дописати коментар