вівторок, 17 березня 2015 р.

Модуль 11. Рефлексія.

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде набуття навичок  дослідницької роботи, вміння співпрацювати з однокласниками, батьками, вчителем. Цей тренінг дав мені можливість вдосконалити свої знання і вміння щодо роботи в мережі Інтернет та поновити особливості роботи в проектній діяльності, підняти їх на новий рівень, головне дав мені, як вчителю нові педагогічні інструменти у вигляді нових сервісів Веб 2.0., які я обовязково буду використовувати в подальшій роботі.
І для учнів, і для вчителів цей тренінг дав можливість ознайомитися з використанням різноманітних  мережевих сервісів для навчання, використання ІКТ для навчання.
Найбільш корисним для учнів та учителів в проектній методиці є:
  • для дітей - навчання вмотивоване, свідоме, побудоване відповідно до власної освітньої траєкторії, вміння об'єктивно оцінювати власну діяльність та роботу товаришів (самооцінювання та взаємооцінювання); вміння критично мислити, аналізувати, усвідомлювати результати діяльності, тощо; 
  • для вчителів - вміння замінити традиційну роль вчителя на уроці на роль фасилітатора, вміння так вибудувувати навчальний процес, щоб учні відчували особисту вмотивованість до навчання, сприяти до пробудження і утримання навчального інтересу учнів.

І я повторюся, що метод проектів є такою собі "чарівною паличкою" в руках вмілого педагога, якщо він зуміє нею правильно скористатися, то "чарівна паличка" творитиме дива. 


Немає коментарів:

Дописати коментар