Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Створювати блоги, сайти, спільноти в соцмережах, а також опитувальники, анкети, тести, інструкції, користуватись електронною поштою, використовувати конференції, спілкування в чатах (обмін миттєвими повідомленнями), використовувати різні сервіси для спільної роботи з документами, тощо. Такі можливості на даний момент є і їх дійсно багато, головне обрати зручний та вдалий сервіс саме для конкретної категорії учнів та цілей проекту (або уроку). Ось тут, на мою думку, важливе завдання для вчителя - обрати саме такі технології, підібрати такий оцінювальний апарат, які допоможуть вчителю втілити задумане найефективніше. Бо для цього ж вони і існують насамперед.
В цьому модулі ми розглядали та створювали приклади учнівських робіт: учнівської презентації, учнівської публікації, учнівського блоґу. Блоґи, сайти, вікі та онлайн-документи для спільного редагування дозволяють учням активно співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами, обговорюють проміжні результати, коментують роботи інших в режимі онлайн.
Створення прикладу учнівської роботи спонукали мене ще переглянути План вивчення теми, відкоригувати тематичні та змістові запитання.
Дали можливість усвідомити та відкорегуати контроль проміжних результатів дослідження.
Немає коментарів:
Дописати коментар